Nahlášení servisu a reklamace
V případě požadavku na servis (záruční i nezáruční) vyplňte, prosím, výše uvedené formuláře. Uveďte na sebe kompletní kontaktní údaje. Také nám uveďte podrobný a co nejpřesnější popis závady a číslo faktury za zboží. Bez těchto údajů není možné zakázku identifikovat.
Každá objednávka servisu musí být písemná. Telefonické objednávky nepřijímáme.
Pro domluvení konkrétního data budete předem kontaktováni.
U servisů vybíráme peníze ihned po jeho skončení v hotovosti.
Sazby za servisní práce
1500,-Kč /servisní výjezd (obsahuje 1 hodinu práce, neobsahuje dopravu)
800- Kč / každá další započatá hod. práce (zakázky firmy NT Group s.r.o.)
1.500, Kč /každá další započatá hod. práce (zakázky od jiných dodavatelů)
dopravné12 – Kč /km x2 cesty (minimální poplatek za dopravu 500,- K bez DPH)
Touto částkou účtujeme každou započatou hodinu práce. U marného výjezdu (neuznaná reklamace) rovněž účtujeme výše uvedené sazby. Ceny nezahrnují případné náhradní díly či komponenty.